Tuesday, July 22, 2008

Baby Happy Hopper

Da ich ja Hoppler eh so liebe, ist dieser Stempel natürlich genau das richtige für mich :-)

Ich habe diese Karte für die Ooh-La-La-Creations- Challenge gemacht (ok, ich bin etwas spät dran) und gearbeitet habe ich nach dem Mojo Monday-Sketch von dieser Woche

Stempel: Stampabilities
Stempelkissen: Anchient Page Chocolade
Papier: DCWV, Countryside, Bazix,
sonstiges: Prismacolors, Spellbinders Nestabilities, Quickutz Party Theme Kit undTags,
Prima Flowers, Brads, Band

3 comments:

Annie said...

oh what a fabulous card - thank you for entering our challenge.
Ann xxx

Wendi said...

Oh Sabine that is gorgeous and so cute better late than never thank you for joining in this week
Wendi x

Julee (Vervegirl) said...

Adorable card. Love the pink. Thanks for playing my challenge!