Friday, May 6, 2011

Sweet Wishes

Hallo,

den Muffin von Magnolia habe ich schon so lange und heute habe ich ihn zum ersten Mal verarbeitet.
Coloriert ist er mit Touch Twin Markern, mit dem Grün habe ich auch die Blume eingefärbt.
Leider ist der Farbton ganz anders als auf dem Papier geworden...
Den Text habe ich selbst erstellt und von Stempel Malter als Holzstempel herstellen lassen.
Das Papier ist von DCWV und Papermania, der Cardstock ist von Bazix.
Die Stanzteile sind von Spellbinders und verziert habe ich diese mit kleinen Halbperlen.




Ich möchte an diesen Challenges mit der Karte teilnehmen:

Simon Says Stamp Challenge "Paper Piecing or Piercing"

Sunday Sketch & Stamp, wo es diese Woche den tollen Sketch gibt, der mir als Vorlage diente.

PaperPlay Challenges "Show us your Style"

Moving Along With The Times "Have Some Cake"

Ich wünsche euch noch einen schönen Abend und freue mich auf eure Kommentare :-)

Liebe Grüße

Sabine

8 comments:

Pami said...

Cute little card, love the colours, so bright and fun. Thanks for sharing with us at MAWTT this week, hope to see you again soon. Pami x

DesignerDiva said...

Fabulous image and gorgeous colours Sumbine. Thank you for joining us this week at MAWTT for Shell's cake challenge and good luck
Hugs Laurie x

Brenda Brown said...

A fabulous cupcake card Sumbine, love the design and colours you have used.
Thanks for joining in with the 'cake' challenge at MAWTT.
Have a great weekend.
luv and hugs {brenda} xoxox

Lisa Jane said...

ooh what a yummy looking cupcake
Wonderful colours
Thanks for joining us at MAWWT this week
Lisa x

Uma said...

pretty and bright. Thank you for joining us at Sunday Sketch and stamp.

pecreativ said...

Deine Karte ist echt klasse geworden!!!

Liebe Grüße
Petra

Hazel (Didos) said...

Hi, Ah this is super. Thanks for playing along on our Cake Themed Week on MAWTT, Hazelxoxo

Marcea said...

Mmmmmmmmmmmm looks delicious!
Thankyou so much for joining us on Simon Says Stamp Challenge Blog this week
-x-